maandag 26 maart 2018

Groninger Forum ontvangt 100.000 euro van VSBfonds

Het spectaculaire gebouw, dat achter de Grote Markt in Groningen verrijst, wordt in de zomer van 2019 geopend. VSBfonds ondersteunt initiatieven van en voor iedereen die actief wil meedoen aan de samenleving en wil zo bijdragen aan de zelfredzaamheid en samenredzaamheid in ons land.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://groningen.nieuws.nl/nieuws/619354/groninger-forum-ontvangt-100-000-euro-vsbfonds/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGDislFGqjTcQfoDaRaaUlyezDswQ