maandag 26 maart 2018

'Groningen moet Stad aan het water worden'

Het gebied tussen de Oosterhaven en Meerstad in Groningen gaat de komende jaren flink op de schop. Groningen wil zichzelf gaan presenteren als een stad aan het water. Over de kades flaneren met een ijsje om vervolgens een drankje te doen in de kroeg, waarbij je uitzicht hebt op de zon die ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192009/Groningen-moet-Stad-aan-het-water-worden&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHftscUsfj-KGGELw4nsDE95DOhug