Groningen is een nieuw treinstation rijker: Eemshaven. Rond kwart voor tien komt de eerste trein aan op het nieuwe station. Door de opening van het nieuwe station, is Roodeschool niet langer het meest noordelijke treinstation van Nederland.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192089/Groningen-is-een-nieuw-treinstation-rijker-Eemshaven&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFEfA9KOkGUa8pQALQvvWNVWOdK0w