We doen nog altijd ons best om de herindeling met Groningen en Ten Boer tegen te houden.” Eind december vertrok u als wethouder, om nu terug te keren als gemeenteraadslid. Dat roept wat vraagtekens op. „Het is niet iets waar wel al sinds december mee bezig zijn, want toen was het helemaal niet ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Ex-wethouder-Sloot-%25E2%2580%2598staat-te-springen%25E2%2580%2599-om-Harense-gemeenteraad-te-versterken-22961377.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFV_JOgKW-Ujcy1KhAjToijQknaIA