Menno zet FC Groningen altijd op een 1-1 gelijkspel in de toto die we wekelijks met een vaste groep spelen. Altijd 1-1. Of het nou Ajax uit is of Sparta thuis, 1-1. Ik ben blij dat Menno vandaag de pot heeft gewonnen. Ik had 1-0 voor FC Twente. Nog nooit eerder had ik de FC op verlies gezet. Schaamde ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/191049/Door-de-mand-Kees-Vlietstra-heeft-geen-vertrouwen-in-FC-Groningen&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEQG2m7NdBkTwMIKMtL0GhQGOebtA