Groningen huurt Doan dit seizoen van Gamba Osaka. De club heeft een optie tot koop bedongen in het contract, maar moet daarvoor wel twee miljoen euro betalen. Doan hoop dat dit Groningen dit doet. "Want ik wil hier graag nog ten minste een jaar spelen. Ik heb gehoord dat de supporters ook graag ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/330696/doan-hoopt-op-wk-deelname-en-wil-bij-fc-groningen-blijven/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFIa5IVlX8xrrexOQTuVuezigW5Og