dinsdag 27 maart 2018

De toekomst van stad Groningen? 'We willen af van de auto'

Het beeld van die nieuwe stad is samengevat in 48 pagina's en gebundeld onder de naam The Next City. Erg uitnodigend is het nog niet. Ronkende teksten en mooie plaatjes blijven uit. The Next City is nu nog een papieren tijger, maar politiek Groningen buigt zich binnenkort over dat document.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/192057/De-toekomst-van-stad-Groningen-We-willen-af-van-de-auto&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNG06dZqeoakhT4mTf6vdP461toIag