Op woensdag 18 januari 1905 kreeg ik 's avonds een telegram van de KNSB dat ik direct naar Groningen moest afreizen, daar in Groningen op 21 en 22 januari 1905 het wereldkampioenschap zou worden verreden. Donderdag 19 januari ging ik de lange reis van Davos naar Groningen ondernemen.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://sportgeschiedenis.nl/schaatsen/coen-de-koning-won-het-wk-allround-schaatsen-van-1905-in-groningen/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGjQYZ4lSfgQD3oMWOgALFtE94-7Q