woensdag 28 maart 2018

'Al snel geen klassieke cv-ketel meer'

Ook moet het gasgebruik worden teruggedrongen met het oog op de verlaging van de aardgaswinning in Groningen. Vrijwel alle gebouwen en woningen in Nederland worden nu nog verwarmd met Gronings gas. Ook in politiek Den Haag wordt nagedacht over het flink verminderen van de vraag naar ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://groningen.nieuws.nl/nieuws/620786/al-snel-geen-klassieke-cv-ketel-meer/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGhvyallsZY3USIetSAQoMZUS8paQ