De Hengelsportfederatie Groningen Drenthe heeft zaterdag vijfduizend kilo karpers uitgezet. De komende tien jaar blijven ze dat doen, tot de karperstand weer op peil is. Vissers klagen al jaren dat ze nauwelijks meer karpers vangen. De Hengelsportfederatie wilde niets liever dan ze weer uit zetten, ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/5000-kilo-karpers-uitgezet-in-Groningen-en-Drenthe-video-22962240.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE_vLwDbiVb-ihfF4veLQFY6z850A