FC Groningen heeft vrijdagavond in Arnhem met 2-0 verloren van Vitesse. FC Groningen blijft daardoor dertiende staan in de eredivisie met 22 punten uit 21 wedstrijden. Vitesse bleef zesde. FC Groningen begon slecht aan de wedstrijd en al na zes minuten kopte Matt Miazga Vitesse op 1-0.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.oogtv.nl/2018/02/zwak-fc-groningen-onderuit-tegen-vitesse/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEGiosFwkV7Jm5eNGPEP_sTdSHqNQ