FC Groningen verloor vrijdagavond met 2-0 van Vitesse door goals van Miazga en Mount. Het had 3-0 moeten zijn want een zuiver doelpunt van Kashia werd niet toegekend. Van Weert en Veldwijk misten in Arnhem nog gouden kansen op de aansluitingstreffer namens de groen-witten. Wat vond jij van ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189837/Welk-cijfer-geef-jij-aan-de-FC-vs-Vitesse&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNELLKT89AmY9_kIqGiT0-Xz6rJSIA