Vitesse heeft vrijdagavond 3 punten gehaald door FC Groningen met 2-0 te verslaan. In een sterke 1ste helft waren ze de Noorderlingen volledige de baas en die kwamen daar in de 2e helft niet meer overheen. FC Groningen verloor niet alleen punten, maar raakten ook Ludovit Reis kwijt met een nare ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://sportnieuws.nl/voetbal/vitesse-breekt-fc-groningen-dankzij-sterke-1ste-helft/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGBQnVoAGzBrUWPwej212-xYkFWqg