ARNHEM - Vitesse heeft de goede start van 2018 een vervolg kunnen geven. De Arnhemse ploeg besliste het duel met FC Groningen al in de eerste helft, met name door het tandem Van Bergen-Mount. Na rust viel er minder te beleven, wel maakte Roy Beerens zijn debuut voor Vitesse. De winst op ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2304537/Vitesse-boekt-pas-derde-thuiswinst-dit-seizoen-2-0-tegen-Groningen&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHs4P8hqZcJlNN98ih3qa2fgt2GmQ