11:12 – FC Groningen verloor vrijdagavond op bezoek bij Vitesse mede vanwege het feit dat de spitsen Tom van Weert en Lars Veldwijk opgelegde kansen misten. En dat nemen ze zichzelf ... Ook weet hij het verlies aan de manier waarop FC Groningen voor de dag kwam in Arnhem. "We geven te ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/328145/spitsen-van-groningen-bieden-excuses-aan-voor-gemiste-kansen/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEhSSmKc6MPT0D9qHVnGvXf7s0KcQ