Is er met de vorst van de komende dagen wel genoeg gas voor alle huishoudens? Zeker wel, want er zijn reserves en we kunnen gas uit het buitenland halen. Bovendien mag er in Groningen tot oktober 21,6 miljard kuub gewonnen worden, en daarvan is nog maar 9,7 miljard kuub opgemaakt.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://nos.nl/artikel/2219189-min-tien-of-nog-kouder-is-er-wel-genoeg-gas-om-de-huizen-te-verwarmen.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGx83b4GrBrncY02T9XNbuPQEaN9w