In de brief schrijft Munniksma ook dat de gemeente Midden-Groningen veel energie steekt in het begeleiden naar werk van mensen die buiten het arbeidsproces staan. 'Dat doen we in overleg met onze partners, waartoe wij ook graag de vakbonden rekenen. (...) De aangifte van diefstal steekt ons ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/190731/Midden-Groningen-FNV-moeilijk-nog-serieus-te-nemen-na-aangifte-in-PostNL-kwestie&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHPKAyWuuCbSckysmMl2bGgXeU28A