Het vertrek van KPN uit het pand is een historisch moment voor Groningen omdat het voormalige staatsbedrijf voor posterijen, telegrafie en telefoon (PTT) en z'n geprivatiseerde opvolgers jarenlang op deze plek hebben gezeten. Het naastgelegen voormalige Hoofdpostkantoor (Munnekeholm, 1909) ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Megaklus-KPN-telefooncentrale-Groninger-binnenstad-verhuist-22878094.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFq6Q7MUpnedXhLo9B8PrOMphbG3g