zaterdag 3 februari 2018

Liever een Groningse scheur dan een Drentse scheur

Schade als gevolg van de ondergrondse gasopslag valt onder de nieuwe regels van het Groningen protocol, zo maakte minister Wiebes deze week bekend. Omdat onder Langelo gas uit de Groninger gasbel wordt opgeslagen. Een onafhankelijke commissie, buiten de NAM om, zal de schadegevallen ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/drenthe/Liever-een-Groningse-scheur-dan-een-Drentse-scheur-22877833.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHOZykCRaenDQwih8ou_8sMFp4W9A