vrijdag 2 februari 2018

'Het is hier goed studeren, hoor. De kroegen gaan nooit dicht'

'Ik ben op zoek naar de academische pabo. Dat moet 'm gaan worden', zegt een jongen op het Broereplein. Hij komt uit Flevoland en twijfelt nog tussen Groningen en Utrecht. 'Met het studentenleven zit het hier volgens mij wel goed. De verhalen die ik erover hoor zijn wel positief', lacht hij. Zijn vader is ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189800/Het-is-hier-goed-studeren-hoor-De-kroegen-gaan-nooit-dicht&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNE3hoTGNN8mQSkWHW1X07xvvdO8Yw