Den Haag - Het hele kabinet 'draagt zijn steentje bij' aan het oplossen van de problemen door gaswinning in Groningen. „Het wordt vreselijk hard werken”, zei ... Tijdens de wekelijkse persconferentie vertelde de premier dat alle bewindslieden zich inzetten voor Groningen. Zo gaat minister De Jonge ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1621067/hele-kabinet-werkt-mee-aan-oplossingen-groningen&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFdK2l1poNF11a_7Va66n8krbhUTQ