vrijdag 2 februari 2018

FC Groningen verliest met 2-0 van Vitesse

FC Groningen heeft de uitwedstrijd tegen Vitesse verloren. Alle doelpunten vielen in de eerste helft. Na zes minuten ... In de tweede helft veranderde het spelbeeld niet. FC Groningen hanteerde een te laag baltempo om gevaarlijk te worden en Vitesse voelde niet meer de echte drang om aan te vallen.

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/sport/FC-Groningen-verliest-met-2-0-van-Vitesse-22878695.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNG6wuAujOp9TBGkSwER_6vhmlv2rg