"Groningen is inderdaad één van de clubs waar ik mee gesproken heb", bevestigt Buijs tegenover FOX Sports. "Of ik het zie zitten? Als je gaat praten zie je het zitten, anders ga je ook niet praten. Mijn ambitie is om in het profvoetbal terecht te komen. Ondanks dat ik het naar mijn zin heb bij Kozakken ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/328182/fc-groningen-sprak-met-buijs-ik-zie-het-wel-zitten/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNF6M1wGfXyaKtsMnoZ3ytbIt0UXQg