FC Groningen heeft vrijdagavond een 2-0 nederlaag moeten incasseren tegen Vitesse. De eerste helft was erbarmelijk aan de kant van FC Groningen. Miazga en Mount profiteerden van het slappe spel van de gasten. Ludovit Reis viel na twintig minuten uit met een op het eerste oog zware blessure.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189842/FC-Groningen-komt-nog-goed-weg-met-2-0-nederlaag-tegen-Vitesse&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEFNfwrYmrYK9WLzNj_yjnW7cXTgA