Muziek was wat Eddy Koekkoek op de been hield. Tot het einde aan toe. Dus de enige manier om de pas overleden Eddy Koekkoek te herdenken is met muziek. Dat gebeurde vrijdagavond in de Kroeg van Klaas. Bevriende muzikanten spelen zijn liedjes, begeleid door zijn oud-bandleden. Anderen ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Eddy-Koekkoek-brengt-muzikanten-voor-de-laatste-keer-bij-elkaar-22879019.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEHRfijEQPwQ7xTfphL_gZXJn8NsQ