Verschuren zegt niet naar Midden-Groningen te kunnen verhuizen omdat het voor zijn partner gezien haar werk en haar binding met de stad Groningen een te grote opgave is om te verhuizen. De afgelopen jaren was hij wethouder van Hoogezand-Sappemeer. Daar was het niet wonen in de gemeente ...
meer http://ift.tt/2CIjZvZ