Door de vele aardbevingen in Noordoost-Groningen is daar een zeer eenzijdige huizenmarkt ontstaan. Woningen worden vrijwel alleen nog maar verkocht aan mensen die uit het gebied komen, het door en door kennen en gewoon daar willen wonen, aardbevingsgevaar of niet. Een bijkomend effect: ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.nu.nl/wonen/5100479/verstoppertje-spelen-heeft-geen-zin-meer-huizenmarkt-in-groningen.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHFhgPHtFa_0SrfME4Fukeu3CgFqQ