maandag 1 januari 2018

Toch geknal in het vuurwerkvrije uitgaansgebied van Groningen

Voor het eerst was dit jaar het uitgaansgebied in de binnenstad van Groningen een vuurwerkvrije zone. Desondanks knalden liefhebbers er flink op los. Na een hartgrondig aftellen vlogen op en rond de Vismarkt de pijlen en knallers de lucht in. Tot grote incidenten leidde dit niet, wel sloegen de in ...

meer http://ift.tt/2lBrIEe