In Groningen is er bovendien minder treinverkeer. Niet alle lijnen vallen uit omdat een deel van het spoorwegpersoneel onder een andere CAO valt. Volgens de FNV weigeren werkgevers afspraken te maken over het verminderen van de hoge werkdruk en willen ze ook geen loonsverhoging geven. , ...
meer http://ift.tt/2CryzKV