Sjoerd den Hertog uit Groningen was op weg om de nationale marathontitel te pakken.Hij ging in de laatste bocht onderuit en werd zodoende van grote kanshebber kansloos. 'Ik ga als eerste de laatste bocht in, dan moet het al raar lopen wil je niet winnen. Ik werd door Jorrit Bergsma de bocht ...
meer http://ift.tt/2CrZ6aM