zaterdag 27 januari 2018

Shell zet de Nam op afstand. Wie draait er straks op voor de schade in Groningen?

Deskundigen stellen dat het bedrijf daardoor mogelijk niet langer aansprakelijk is voor schikkingen die Nam treft om de aardbevingsschade in Groningen te vergoeden. De Nam zelf heeft nauwelijks reserves, en kan de schade alleen betalen als het bedrijf gas blijft oppompen. Maar minister Wiebes wil ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.trouw.nl/home/shell-zet-de-nam-op-afstand-wie-draait-er-straks-op-voor-de-schade-in-groningen-~a427ec4b/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGyY-HvEUKBcTEgl0Fx8R77frUBoQ