Vandaag werd bekendgemaakt door de krant Trouw dat Shell niet meer aansprakelijk kan worden gesteld voor de schade in Groningen. ... De hele constructie rondom de gaswinning in Groningen, de schadeclaims, en de afhandeling daarvan is al een regelrechte doolhof (kijk maar naar de video ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/01/shell-niet-meer-aansprakelijk-voor-schade-in-groningen-daar-denkt-de-multinational-toch-echt-anders-over/&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHL2fqS3Luip9BFJrGCsPYzmGpWbA