Maar minister Wiebes wil de gasproductie juist terugschroeven. De Nam stelt zelf dat het voornemens was en is zelf de vergoedingen te betalen die voortkomen uit de verplichtingen ten aanzien van haar activiteiten in Groningen. “Dit is niet veranderd door de intrekking van de 403-verklaring”.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Shell-niet-langer-aansprakelijk-voor-schulden-NAM-22858069.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEYFL64jVrGi9n1H8A7rG5ZvkOz5Q