Nadat zaterdag het nieuws bekend werd dat Shell in zijn laatste jaarverslag heeft aangegeven dat ze de zogenoemde 403-verklaring en daarmee de aansprakelijkheid voor de NAM heeft ingetrokken, heeft Shell zelf gereageerd en gemeld dat zij 'als aandeelhouder de problemen in Groningen serieus ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.blikopnieuws.nl/nieuws/260767/shell-als-aandeelhouder-nemen-wij-de-problemen-in-groningen-serieus.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNFGDv4BwuelkkSgEX3tsDq7tUhM4A