... Pieter van der Zweep richting de opnamelocatie van The voice, maar moet dat voortaan in zijn eentje doen. Dat vindt Klungel jammer, maar met de oorzaak is hij meer dan tevreden. 'We zijn met vrij veel Groningers aan The voice begonnen. Nu is het aan mij om de eer van Groningen hoog te houden.
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189481/Ronald-Klungel-Het-is-nu-aan-mij-om-de-eer-van-Groningen-hoog-te-houden&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEVZJXTV0FiGpWNo-OZNQzEAVpWVA