Volgens de Gemeentewet moet een wethouder in de gemeente wonen waarin hij of zij werkt. En omdat Verschuren in de stad Groningen woont, is dat niet het geval. De raad kan een wethouder die toch ergens anders woont voor een jaar ontheffing geven. In bijzondere omstandigheden kan dit worden ...
meer http://ift.tt/2qbHT0p