Jarenlang hebben ze achter de schermen gelobbyd voor meer gaswinning en nu trekken ze langzaam hun handen ervan af." Jesse Klaver van GroenLinks spreekt er op Twitter schande over dat Groningen jarenlang leeggetrokken wordt en dat Shell daarna wegrent voor zijn verantwoordelijkheid: "En ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Politiek-op-achterste-benen-over-aansprakelijkheidsactie-Shell-22858613.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNEBZh1-BmP472jRiPJmBtHeszN6Hg