zaterdag 27 januari 2018

Partijen Tweede Kamer willen spoeddebat kwestie Shell-NAM

Shell zegt het niet eens te zijn met de teneur van de berichtgeving. „Als aandeelhouder nemen wij de problemen in Groningen serieus en werken mee aan een oplossing”, zo meldt het olie- en gasconcern. Volgens Shell is de NAM financieel gezond en zal Shell Nederland zich inzetten om de NAM ook ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1594595/partijen-tweede-kamer-willen-spoeddebat-kwestie-shell-nam&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNETINTQ0WwtOjQDZSq-N5f_aJVSFA