Op sociale media gaan oproepen rond om niet meer te tanken bij Shell. Twitteraars en facebookers maken zich boos over een boekhoudkundige maatregel waarmee het olieconcern afstand zou nemen van zijn verantwoordelijkheid voor aardbevingsschade van dochterbedrijf NAM. Daardoor komt het ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://www.dvhn.nl/groningen/Oproep-tot-boycot-Shell-op-sociale-media-22858116.html&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNET6_s60uTMSXgiHtGkjdT97O3n0A