De Nationaal Coördinator Groningen (NGC) start op 15 februari met het zogeheten Koopinstrument. Mensen met een koophuis in het aardbevingsgebied kunnen zich dan aanmelden voor het laten opkopen van hun woning. Sinds 2016 loopt er een proef met de opkoopregeling, in december vorig jaar ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189453/Nieuwe-opkoopregeling-NGC-opent-op-15-februari&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHKXHxNhMjCTns3SaiZ7oJOPJM7Uw