woensdag 3 januari 2018

Kwantum Groningen ontruimd vanwege gaslucht

Gaslucht geroken in de vestiging van Kwantum in Groningen. Het pand is ontruimd.Foto: De Vries Media. Direct dit artikel delen: Facebook · Twitter · Whatsapp · E-mail. De Kwantum aan de Energieweg in de stad Groningen is woensdagmiddag rond half 3 ontruimd. Het personeel had in het magazijn ...

meer http://ift.tt/2E2fWu9