De bevolkingskrimp in gemeenten aan de rand van onze provincie zet door. Pekela, Loppersum, Appingedam en Bellingwedde zien hun inwoneraantal het hardst teruglopen. De bevolking groeide wel in de stad Groningen en omliggende gemeenten. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek ...
meer http://ift.tt/2EA7djE