dinsdag 2 januari 2018

“Het is in 2017 héel erg goed gegaan met Groningen!'

Volgens hem is Koningsdag 2018 een mooie aanleiding om bij de komst van de koning te laten zien dat Groningen een stad is die solidariteit ook werkelijk waar maakt. 'Als we dat met z'n allen weten vol te houden, dan voorzie ik een mooie toekomst voor Groningen', zo betoogde de burgemeester.

meer http://ift.tt/2EzAafS