'Tot 2014 werd jaarlijks een Waddenparlement bijeengeroepen waar alle betrokkenen de laatste kennis konden uitwisselen. Er deden 250 mensen aan mee: vanuit de wetenschap, overheid, milieubeweging en de industrie. In Groningen zou je een variant hierop kunnen organiseren, een regioberaad ...
meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189434/Heel-Groningen-moet-op-de-schop&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNGdCul7h_aqHwUOePoah52vol2wmQ