zaterdag 27 januari 2018

'Groningers hoeven zich geen zorgen te maken over NAM en Shell'

'De inwoners van Groningen hoeven zich denk ik geen zorgen te maken', zegt Bröring. 'Die hebben nu te maken met de overheid. Het zal daarom eventueel een probleem kunnen worden van de overheid. Die moet achter de schermen met de NAM en Shell onderhandelen.' Laatstgenoemde heeft ...

meer https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.rtvnoord.nl/nieuws/189473/Groningers-hoeven-zich-geen-zorgen-te-maken-over-NAM-en-Shell&ct=ga&cd=CAIyGzdiZTM2OTAwNTFkODk0MDk6bmw6bmw6Tkw6Ug&usg=AFQjCNHQ-qvlvSJ3Gl6e11BSP-gynTWEIA