Dat zei burgemeester Peter den Oudsten gisteravond in Martiniplaza tijdens zijn traditionele nieuwjaarsspeech. Het was de tweede keer dat de nieuwjaarsbijeenkomst van de gemeente Groningen in Martiniplaza werd gehouden. Burgemeester Den Oudsten stelde vast dat er dit jaar tijdens de ...
meer http://ift.tt/2lGGLwo