In Groningen kreeg de gemeente Haren er de meeste inwoners bij +15,13. Groningen krimpt verder. In de provincie Groningen zet de krimp flink door. In 15 van de 23 gemeenten ... nog behoorlijk. Zes andere gemeenten (Slochteren, Ten Boer, Groningen, Zuidhorn, Leek en Grootegast) groeiden licht.
meer http://ift.tt/2CvsMnt