dinsdag 2 januari 2018

Groningen en Drenthe zien veel mensen vertrekken. Hoe doet jouw gemeente het? (+kaart)

In Groningen kreeg de gemeente Haren er de meeste inwoners bij +15,13. Groningen krimpt verder. In de provincie Groningen zet de krimp flink door. In 15 van de 23 gemeenten ... nog behoorlijk. Zes andere gemeenten (Slochteren, Ten Boer, Groningen, Zuidhorn, Leek en Grootegast) groeiden licht.

meer http://ift.tt/2CvsMnt