De ziekte essentaksterfte is het afgelopen jaar enorm toegenomen. In Groningen zijn de meeste zieke en dode essen gemeld, aldus Nature Today. Als de es uit het Nederlandse bos en landschap verdwijnt heeft dat gevolgen voor een aantal typisch Nederlandse ecosystemen. De es is niet zomaar door ...
meer http://ift.tt/2CfjB7p