dinsdag 2 januari 2018

Den Oudsten in nieuwjaarstoespraak: 'Nu het goed gaat, moet iedereen meeprofiteren'

'Er worden miljarden geïnvesteerd in woningbouw, wegen en het opknappen van het centrum. Straks komt het stationsgebied daar nog bij. De stad maakt zich klaar voor de toekomst', aldus Den Oudsten. Groningen heeft veel last gehad van de economische crisis, maar volgens Den Oudsten groeit de ...

meer http://ift.tt/2EA78wm